E3 2015: در کنفرانس «بتزدا» چه گذشت

بتزدا E3 را راضی کننده کلید زد!

0

صبح امروز اولین کنفرانس بزرگ در نمایشگاه E3 برگزار شد و طی آن، شرکت بازی‌سازی بتزدا نمایش قابل قبول و نسبتا خوبی را ارائه داد. خبرها و نمایش‌های مرتبط با بازی‌ها این رویداد را کم و بیش در فارنت به اطلاع شما رساندیم، اما برای پوشش کامل‌تر از نمایشگاه و همچنین دسترسی به همه‌ی اخبار مربوط به کنفرانس بتزدا، بهتر است به گیم‌نیوز مراجعه کنید. در ادامه خلاصه‌ای از آن‌چه در کنفرانس بتزدا گذشت را می‌خوانید.

در ابتدا و پیش از آغاز کنفرانس در کانال بتزدا در توئیچ، مجریان کانال «ادام سسلر» و «مورگان وب» به سراغ کسانی رفتند که در پشت درب‌های ساختمان کنفرانس ایستاده بودند و با آن‌ها در مورد کنفرانس و رونمایی‌هایی که ممکن است صورت گیرد، صحبت کردند. بعد از صحبت با حاضران درباره تریلر رونمایی فال‌آوت 4 که چند وقت پیش منتشر شد و همچنین در مورد خود بازی صحبت کردند.

پس از پایان صحبت‌های این دو بود که کنفرانس به صورت رسمی آغاز شد و آقای «پیت هاینز» رئیس Bethesda Softworks وارد صحنه شد. وی در ابتدا از تمام حاضران در سالن و از تمام تماشاگرانی که به صورت آنلاین مراسم را تماشا می‌کردند تشکر کرد.

پس از این صحبت‌ها بود که اولین نمایش مهم کنفرانس آغاز شد. در ابتدا پیت هاینز درباره تاریخچه سری DOOM و اینکه این سری چه تاثیری بر ژانر تیراندازی اول‌شخص گذاشته است، صحبت کرد و سپس گفت که جدیدترین بازی از سری DOOM با موتور id Tech 6 در حال ساخت است.

E3 2015: تریلر گیم پلی DOOM

E3 2015: انتشار تصاویر مرحله جهنم عنوان «DOOM»

E3 2015: تریلر بخش چند نفره DOOM

E3 2015: تریلر مرحله «جهنم» DOOM

bethesda_e3_2015_doom

گزارش کامل را در گیم‌نیوز بخوانید…

پس از پایان نمایش بازی DOOM، آقای پت هاینز باری دیگر به روی صحنه آمد و در ابتدا از حضار خواست که مارتی استرتون را تشویق کنند و سپس به سراغ اصل مطلب رفت. هاینز با اشاره به بخش Snapmap در بازی DOOM عنوان کرد که ما بر روی چیزی کار می‌کردیم تا به وسیله آن کاربران بازی‌های بتزدا بتوانند به ساخت و اشتراک محتواهای خود مشغول شوند و راحت‌تر بتوانند با دیگر کاربران ارتباط برقرار کنند. نتیجه‌ی کار پلتفرمی دیجیتالی است به نام Bethesda.net که از تمام بازی‌های بتزدا بر روی تمام پلتفرم‌های ممکن پشتیبانی می‌کند و شبکه‌ای برای برقراری ارتباط بین تمام کاربران بازی‌های بتزدا است.

bethesda.net_

گزارش کامل را در گیم‌نیوز بخوانید…

پس از صحبت درباره‌ی Bethesda.net نوبت به بازی BATTLECRY رسید. در این بخش از کنفرانس ویدیویی از صحبت‌های سازندگان بازی به نمایش درآمد. در ابتدای ویدیو، لوکاس دیویس کارگردان طراحی بازی کمی به توصیف بازی پرداخت. عنوان BATTLECRY یک عنوان اکشن سوم شخص آنلاین بر پایه مبارزات تیمی است.

E3 2015: تریلر گیم پلی عنوان BATTLECRY+آغاز ثبت نام نسخه بتا

Battlecry

پس از پایان نمایش عنوان BATTLECRY نوبت به یکی از رونمایی‌های مهم کنفرانس رسید. در ابتدا رافائل کولانتونیو و هاروی اسمیت، اعضای استودیوی Arkane وارد صحنه شدند و کولانتینیو شروع به صحبت به زبان فرانسوی کرد که خوشبختانه اسمیت به موقع به او یادآوری کرد که باید به زبان انگلیسی حرف بزند! در ادامه کولانتینیو و اسمیت درباره Dishonored و هدف از ساخت آن صحبت کردند. اینکه آن‌ها قصد خلق یک دنیایی عمیق و پرجزئیات و همچنین خلق یک گیم‌پلی بر پایه انتخاب و تاثیر نتیجه این انتخاب‌ها بر دنیای بازی داشتند و حاصل این کار خلق بازی «سر افکنده» شد؛ یک بازی اول شخص بر پایه مخفی‌کاری که بازی‌کننده را در نقش یک قاتل دارای قدرت‌های فراطبیعی و در فضایی استیم‌پانک قرار می‌داد. در ادامه هاروی اسمیت از تمام طرفداران بازی به خاطر حمایت از آن‌ها تشکر که این حرف او تشویق حضار را در پی داشت. پس از سخنان این دو تریلر رونمایی عنوان «سر افکنده 2» نمایش داده شد.

E3 2015: تریلر رونمایی از بازی Dishonored 2 در کنفرانس بتزدا

ببینید: تصاویر بازی «سرافکنده 2» منتشر شدند

نسخه نسل جدید شماره اول بازی سرافکنده، امسال عرضه خواهد شد

dishonored2hader

گزارش کامل را در گیم‌نیوز بخوانید…

در ادامه تریلری از عنوان MMORPG شرکت بتزدا یعنی The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited نمایش داده شد. این تریلر به مناسبت عرضه این عنوان برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن4 نمایش داده شد. در حال حاضر یک هفته از انتشار این عنوان برای دو کنسول ذکر شده می‌گذرد.

E3 2015: تریلر عنوان The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited

Elder Scrolls Online در صدر جدول بریتانیا

پس از این تریلر، پت هاینز دوباره بر روی صحنه حاضر شد؛ با این تفاوت که این بار بر روی صندلی نشسته بود و یک تبلت به دست داشت. هاینز گفت که یکی از طرفداران پر و پا قرص بازی‌های استراتژی کارتی است و وقت زیادی را به بازی‌کردن این عناوین می‌گذراند. از طرفی دیگر هم مدت‌هاست که بر روی سری The Elder Scrolls کار می‌کند و نیمی از زندگی‌اش به ساخت عناوین سری گذشته است. این‌گونه بود که وی به فکر ترکیب این دو دنیا کرده و حاصل چیزی شده که در ادامه صحبت‌های‌اش از آن رونمایی کرد. این رونمایی چیزی نیست جز عنوان The Elder Scrolls: Legends که یک عنوان استراتژی کارتی است. در ادامه کنفرانس هم تریلر رونمایی این عنوان به نمایش درآمد. پس از تریلر آقای پت هاینز اعلام کرد که این عنوان قرار است به صورت یک بازی Free-to-play و در سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی و آی پد عرضه گردد. همچنین اعلام شد که اطلاعات بیشتر درباره این عنوان در ماه بعد منتشر خواهد شد.

E3 2015: تریلر رونمایی The Elder Scrolls: Legends

the-elder-scrolls-legends

گزارش کامل را در گیم‌نیوز بخوانید…

بعد از پایان نمایش عنوان TES: Legends پت هاینز به شوخی اعلام کرد که دیگر این کنفرانس به پایان رسیده و دیگر عنوانی برای نمایش باقی نمانده که با این صدای همه به ویژه صدای طرفداران «فال آوت» را درآورد. البته این حرف چیزی بیشتر از یک شوخی نبود و کنفرانس تازه به نیمه خود رسیده بود. پس از این شوخی، درباره نمایش اصلی کنفرانس و بازی‌ای که بسیاری منتظرش بودند مقداری سخن گفت. بازی‌ای که توسط استودیوی اصلی بتزدا در حال ساخت است؛ استودیویی که افتخار این را دارد که سه بازی اخیرش یعنی عناوین TES IV: Oblivion، Fallout 3 و TES V: Skyrim عناوین بازی سال را کسب کنند. در نهایت هم پت هاینز از کارگردان این استودیو رفیق صمیمی‌اش، آقای «تاد هاوارد» دعوت کرد که به روی صحنه بیاید. با ورود تاد هاوارد به صحنه، تمامی حاضران در سالن وی را تشویق کرده و برای او هورا کشیدند.

fallout_4_e3_2015_23

تاد هاوارد صحبت‌های خود را با بازی‌های رایانه‌ای شروع کرد. اینکه در گذشته چه وضعیت داشتند و در حال حاضر در دنیا چه وضعیتی دارند؛ و اینکه بازی‌های رایانه‌ای یکی از بهترین سرگرمی‌هایی است که وجود دارد و اینکه بازی‌های رایانه‌ای چقدر برای دوست‌داران این‌گونه بازی‌ها مهم است. پس از این سخنان بود که بالاخره به سراغ بخش اصلی کنفرانس یعنی نمایش عنوان «فال‌آوت 4» رسیدیم. طبق گفته هاوارد، ساخت بازی بلافاصله پس از پایان ساخت «فال‌آوت 3» آغاز شده. البته در این بین روند ساخت «اسکایریم» باعث می‌شد تا تیم سازنده نتوانند تمرکز کاملی بر روی ساخت این بازی داشته باشند؛ اما در چهار سال گذشته و پس از انتشار «اسکایریم»، سازنده‌ها تمام توان خود را روی ساخت این عنوان گذاشته‌اند و محصول نهایی چیزی است که آن‌ها می‌خواهند در کنفرانس نشان دهند. پس از این سخنان تعداد زیادی از طرح‌های هنری بازی که در مدت ساخت خلق شده به نمایش درآمد. پس از نمایش این تصاویر اولین دموی بازی به معرض نمایش درآمد که اطلاعات به دست آمده را در ادامه می‌خوانید.

E32015: فال آوت 4 امسال عرضه خواهد شد + ویدئو

E3 2015: اطلاعات و تصاویر جدید Fallout 4

نسخه مخصوص کالکتور‌های فال‌آوت 4 دارای یک پیپ-بوی‌ واقعی خواهد بود

تاد هاوارد نمایش «فال‌آوت 4» را با یک خبر غافل‌گیر کننده تمام کرد. «فال‌آوت 4» در تاریخ 10 نوامبر 2015 (19 آبان 1394) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن4 عرضه خواهد شد.

گزارش کامل را در گیم‌نیوز بخوانید…

در پایان کنفرانس پت هاینز خبر خوشحال‌کننده‌ای برای حاضران در سالن داشت. اینکه قرار است در هنگام خروج از سالن به هرکدام از حاضران یک بسته شامل سه مجسمه زره مشهور «فال‌آوت»، «امیلی» از Dishonored 2 و غولاخر نمایش داده شده در دموی DOOM داده شود.

doom_fallout_dishonored_figure

مجسمه‌های E3 فال‌آوت، سرافکنده و دوم خیلی زود سر از eBay در آوردند!

در جمع‌بندی پایانی باید گفت با اینکه این کنفرانس، اولین کنفرانس شرکت بتزدا بود؛ اما با نمایش‌های عالی عناوین DOOM و Fallout و بیشتر کردن عطش طرفداران این دو بازی و همچنین اطلاعات فراوانی که در این کنفرانس به مخاطبان داده شد، بتزدا اولین قدم خود را بسیار محکم برداشت و امید می‌رود در سال‌های آینده، شرکت بتزدا کنفرانس‌های به مراتب بهتری را ارائه دهد.

هیجان را باور کنید: فال‌اوت و Doom ثابت می‌کنند که بتزدا بین بزرگان است

bethesda-logo

گزارش کامل را در گیم‌نیوز بخوانید…

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.